Dopuštena dubina šare na ljetnim gumama je znatno manja nego kod zimskih (1,6 mm umjesto 4 mm), treba znati da se radi o dubini gume na najistrošenijem mjestu. Zbog toga, u slučaju da su gume samo na određenim mjestima pretjerano potrošene, preporučljivo ih je izmijeniti. No, tada treba znati da nepravilna potrošenost guma u pravilu upućuje na pogreške u podvozju (amortizerima, ležajevima, geometriji ovjesa...) te prije ugradnje novih guma treba dovesti u red ovjes.
Kod toga, kao i kod ugradnje guma, treba se pridržavati pravila da se sve treba raditi paralelno na lijevoj i desnoj strani. Naime, sve promjene trebaju se napraviti jednako na sve četiri gume. Mnogi zbog štednje, koja nije nimalo isplativa, ugrađuju samo dvije nove gume.
Dakle, treba ugraditi sve četiri nove ljetne gume, posebice ako su starije od četiri godine. Nitko se nije usrećio odgađanjem izmjene guma jer već mala ogrebotina (teže posljedice bolje je i ne spominjati) bitno mijenja kalkulaciju isplativosti.